keskiviikko 1. joulukuuta 2010

olen nuori ja naiivi ja minulla on tunteita

Viime aikoina päiväni ovat koostuneet laajalti siitä että olen herännyt, mennyt kouluun (jossa olen ajatellut vain yhtä tuntia kerrallaan jotta välttyisin siltä hermoromahdukselta että päivää on vielä 7 tuntia jäljellä), pysynyt aikatauluissani koulutehtävien suhteen (laadusta en tosin mene takuuseen) ja mennyt aikaisemmin nukkumaan kuin yleensä. Olen myös innostunut jälleen lukemisesta, ja jäänyt koukkuun 1500-luvulla eläneen kuningatar Anne Boleynista kertovaan romaaniin, Queen of Subtleties. Kirja on ihana sekoitus vanhan ajan tunnelmaa ja nykykieltä, ja en millään malttaisi laskea sitä käsistäni.





Huomenna olisi tarkoitus lentää Moskovaan vierailemaan äitiä ja muuta perhettä, mutta Finnairilla on sopivasti meneillään lentoemäntien lakko, joten vähän pahalta näyttää. Tällä hetkellä ainakin lentoni näyttäisi olevan peruttu, mutta katsotaan vielä jos lakko vaikka loppuisi vielä tämän päivän aikana! Kaipaisin todella tätä pakoa arjesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti