torstai 26. huhtikuuta 2012

wanderlust

Voi ei mulle tuli ihan hirvittävä matkakuume! Oon nimittäin pohtinut tässä minne menisin kesällä kun on ihan oikea Loma, ja koska matkaseurani ei ehkä pääsekään mukaan aiemmin suunnitellulle Lontoon ja Bristolin reissulle, on pitänyt miettiä uusia vaihtoehtoja. Luonnollisesti oon pohtinut sellasia paikkoja missä asuu jotain kavereita jo valmiiksi, niin ei tarvisi murehtia kenet pakottaisin täältä matkaan. Eniten haluaisin mennä käymään Puolassa Nellin luona uudestaan, mutta loma taitaa osua sellaselle kohdalle kesää, että se on vaihtanut jo maata takaisin Suomeen! Viime päivinä oon myös innostunut ihan sairaasti Espanjasta, sillä eräs kaveri on lähdössä kesäksi maan pohjoisosassa sijaitsevaan Zarautziin au-pairiksi. Kattelin tässä vähän kuvia paikasta, ja näyttää aivan IHANALTA. Ongelma tässä on vaan se, että kyseinen tyyppi on ehkä vähän ailahtelevaa sorttia, eikä noista au-pair-jutuistakaan koskaan tiedä että miten ne onnistuu, ja pysyykö loppujen lopuksi edes samassa kaupungissa koko aikaa.


Zarautz

Toinen paikka mikä himottais ihan kauheesti on Pohjois-Irlanti. En oo aikasemmin edes erityisemmin ajatellut koko paikkaa, mutta vähän aikaa sitten rupesin miettimään että sehän on ainut maa Iso-Britanniassa jossa en ole vielä käynyt, sillä Wales, Englanti ja Skotlanti on jo enemmän tai vähemmän tuttuja. Tämän jälkeen rupesin ottamaan maasta enemmän selvää, ja sehän vaikuttaa ihan uskomattoman mielenkiintoselta ja kauniilta! Ongelma on vain että sieltä en kyllä tunne ketään, enkä keksi myöskään ketään kenet saisin raahattua mukaan... Anyone? :D


Belfast

5 kommenttia:

  1. mutta siinäpä vasta itsensä voittamista kun lähtisikin yksin :) mä oon ainakin silloin tutustunut parhaiten uusiin ihmisiin kun oon ollut yksin liikenteessä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no totta kyl! mulle jäi vaan ehkä tosta lontoossa asumisesta sellanen fiilis et en haluis enää mennä yksin kun sielläkin oli niin vaikee tutustuu ja ois vaan halunnu jakaa niitä ihania juttuja jonkun kanssa! mut toisaalta ehkä se on lomalla jotenki erilaista? tällä hetkellä kyl onneks näyttää siltä et toi zarautz vois onnistua, jeeeee!

      Poista
  2. voi eiii nyt tuli mullekki matkakuume! :)


    http://sweetenupjay.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha awww! no siitä saa ainakin ehkä motivaatiota säästää rahaa ja sitten oikeesti lähtemäänkin jonnekin!

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista