keskiviikko 30. toukokuuta 2012

how strange it is to be anything at all

No mihin kummaan se kesä nyt katosi? Oon kattonu tänään jo neljä jaksoa The OC:ta ja miettinyt miksen mä voisi asua (Kaliforniassa) kävelymatkan päästä rannasta ja jossain ihanassa isossa ja kauniissa talossa! Oon myös pohtinut miten ihmeessä Seth ja Summer on niin ihania, mutta ei siitä sen enempää, pidetään TV-nörtti-Laura nyt poissa kuvioista! Onneksi lupasin tänään lähteä kävelylle ja illalla leffaan, niin vapaapäivä ei kulu pelkästään yksin Orange Countyn maailmaan uppoutuneena... Mulla kun toi ajan- ja paikantaju häviää niin nopeesti!



Oon ollut muuten nyt super-ylpeä itsestäni kun oon jo viimeiset seitsemän viikkoa jaksanut raahautua joka viikko kolme kertaa lenkillä (viime viikolla tosin vain 2, mutta toinen niistä oli 10 kilsaa joten sen voi jakaa kahteen eri kertaan, ok?)! Tää on pisin aika varmaan vuosiin (kyllä) kun oon urheillut näin monta kertaa viikossa näin kauan yhtä mittaa. Välillä alkaa tuskastuttamaan kun tuntuu että kunto ei kasva ollenkaan, mutta veikkaan että odotan vaan liikaa tuloksia liian nopeassa ajassa. Onneksi kesä tulee ihan just, ja ihanat ilmat on aina loistavia motivaattoreita ulos lähtemiselle!




(Sen verran vielä pakko sanoa OC:sta, että se on kyllä ehdottomasti musiikin suhteen paras sarja ikinä! Oon fiilistelly OC-soittolistaani koko päivän, niin hyvä!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti