maanantai 25. helmikuuta 2013

keep your head up, keep your heart strong

Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu! Me oltiin kämppisten kanssa perjantaina Mayfairissa sellasella (ainakin mulle) vähän liian hienolla klubilla, ja koko ajan oli vähän sellanen olo että haluaisin juosta karkuun johonkin tuttuun ja turvalliseen omaan lempipaikkaan.. :D Ei oo ihan mun juttu siis noi liian hienot paikat, mutta tulipa ainakin koettua! Oli kiva viettää vähän vapaa-aikaa kämppisten kanssa, ja sainpa jopa napattua yhden kuvan itsestäni ja toisesta kämppiksesta Marcelasta, jee!



Viimeksi kun asuin Englannissa en muistaakseni joutunut kokea näin kantapään kautta kuinka kylmiä nää vanhat talot voi pahimmillaan olla. En ollut nimittäin vielä saanut ostettua kunnon peittoa itselleni ennen tätä päivää, joten viime yö tuli sitten nukuttua talvitakki päällä.. Fun! Tänään otin siis itseäni niskasta kiinni ja käväsin kauppakeskus Westfieldissä ostamassa itselleni peiton ja vähän muita tarpeellisia (ja myös muutamia tarpeettomia...) asioita. Westfield on ihan jätti-iso, ja joskus kun on enemmän rahaa siellä vois varmaan viettää päiviä :D Tänään olin köyhä ja nälkäinen joten hoidin vaan lähinnä pakolliset asiat ja karkasin pois.




Aluepiiri missä asun on nimeltään Waltham Forest ja mun lähimmän metroaseman lähellä on kokonainen seinä tälläsiä söpöjä graffitteja.

Eilen kävin katsomassa Tate Modernissa Roy Lichtensteinin pop art näyttelyn ja tykkäsin kyllä tosi paljon! Etsin teille pari mun lempparia, etenkin toi ensimmäinen oli mun mieleen:





Huomenna mulla on harjotusvuoro kahvilaketju Eatissa, kaikki varpaat ja sormet ristiin että saan sen työpaikan! Jännittää!

In English // Hope everyone had a good weekend! Me and my flatmates went to a super fancy (and pretentious!) club in Mayfair and I felt really out of place, but it was fun to spend time with my flatmates and to get to know them a bit better. Yesterday I went to Tate Modern to check out the Roy Lichtenstein pop art exhibition which was super cool, I'd recommend it to everyone!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti