perjantai 22. helmikuuta 2013

on the road 'til the end of time

Hoi! Palaset alkaa jotenkin mennä täällä paikoilleen, eilen kävin viemässä CV:itäni kivan näkösiin hostelleihin, nyt vaan odottelen jos niistä kuuluisi jotain.. Tänään olin myös elämäni ensimmäisessä ryhmähaastattelussa ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon mua pelotti... Olin kirjaimellisesti siinä oven edessä, käännyin pois ja menin kahvilaan, menin takaisin, käännyin taas pois ja sitten keräsin itseni ja oikeasti astuin sisään. Ajattelin että jos nyt feidaan tän pelon takia en anna itelleni koskaan anteeksi, ja onneksi en feidannut. Olihan se vähän pelottavaa, mutta omastani (ja ilmeisesti ohjaajienkin) mielestä pärjäsin tosi hyvin ja pääsin jatkoon! Nyt mulla on harjoitusvuoro Eat.-kahvilaketjussa tiistaina, eeks! Wish me luck!

Sain myös vähän potentiaalisia kavereita, käytiin nimittäin pubissa syömässä ja juhlasiidereillä yhden puolalais-ruotsalaisen tytön ja italialaisen pojan kanssa ja vaihdettiin numeroita, jee! Itse aion ainakin vielä jatkaa hostelli/hotelli-työn hakemista, mutta ihan loistavaa että nyt on ainakin mahdollisuus johonkin työhön! Vielä mikään ei ole varmaa, joten ei pidä toivoa liikoja. Mutta oon hirveän hyvällä tuulella siitä että pärjäsin hyvin ja sain kavereita! Tänään mennään kämppisten kanssa johonkin super-fancylle klubille Mayfairiin, jännää! Ei varmaan oikeen mun paikka, mutta pitää ottaa tämäkin vaan kokemuksena..

Otin vähän kuvia tästä kämpästä, ja pari napsasua myös mun eiliseltä työnhakureissulta, you're welcome:



Näkymä ikkunastani, näyttää jopa ihan kivalta auringonpaisteessa!


Kotikatu!


Halusin ottaa tän kuvan koska a) aww mitkä roskikset ja b) foalsin uus levy!!



In English // Today I was in my first ever group interview, and I thought it went surprisingly well! I have a practice shift next Tuesday, wish me luck! I also made some potential friends from the group thing: a Polish girl and an Italian boy. We exchanged numbers and hopefully will be doing something fun in the near future!

4 kommenttia: