tiistai 12. maaliskuuta 2013

i can't get enough space

Oon niin huono tässä bloggailussa!

Viime viikkojen aikana oon alottanut osa-aikatyön, käynyt ulkona uusien kavereiden kanssa ja käynyt minivisiitillä pohjois-Walesissa tapaamassa ystävää. Oon myös pohtinut kuumeisesti mitä mä oikeastaan haluan tehdä, ja pakko sanoa että en oo yhtään sen lähempänä vastausta kun olin kuukausi sitten. Vaihdan mieltä liiottelematta varmaan noin kuusi kertaa päivässä joka on todella turhauttavaa.. Välillä oon ehdottomasti sitä mieltä että etsin itselleni paremman työn ja jään tänne ja tutustun ihmisiin ja koen mahdollisimman paljon uusia juttuja. Parin tunnin päästä iskee koti-ikävä ja ajatus siitä, ettei Suomeen palaaminen olisikaan nyt niin kamalaa. Oon miettinyt erilaisia opintoja, sillä koska jos palaan Suomeen haluaisin opiskella jotain, mutta ongelmana siinä on pääsykokeet (ja se, että eri aineiden pääsykokeet on kokonaan eri viikoilla) ja se miten saisin niihin esim. lomaa töistä. Lopettaisinko työt ja muuttaisin Suomeen vaikka en pääsisikään kouluun vai keskittyisin nyt vaan täällä täysin työnhakuun ja jos ei onnista niin sitten tulisin Suomeen ja katsoisin mitä seuraavaksi? Tiedän kuitenkin senkin, että jos palaan Suomeen niin mulle tulee ikävä Englantia ja tuun miettimään liikaa kaikkia "mitä jos sittenkin.."-skenaarioita. Toivon että voisin vaan kääntää aivot pois päältä hetkeksi!

Alue jossa asun, Waltham Forest



Nyt on entistä enemmän koti-ikävä sillä tuntuu siltä että oon tulossa ihan kunnolla kipeeksi. Ahdistaa koska oon just alottanut uudessa työssä ja en mielellään heti jäisi pois sairaana. Eihän sille tietenkään mitään voi jos tulee kipeeksi mutta yritän jaksaa vielä pari päivää ja katson sitten miten käy. En ees tiedä miten sairaslomat toimii täällä!





Puolalainen Katarina joka on varmasti kivoin uusi tuttavuus tähän mennessä!



In English // I've been doing some major soul searching during the past few weeks. To stay in London or go back to Finland, that is the question. I've applied to a school in Helsinki just in case, but at the moment it feels like I wanna do my best to try and get a better job in London and at least try to stay here for a little bit longer. I keep changing my mind about 6 times a day though, so it's tough. Someone turn off my brain for a little while please!

2 kommenttia:

  1. Kiva kun nyt edes silloin tällöin jotain kirjoittelet.

    Sulla on nyt muutama kuukausi aikaa miettiä asiaa. Voit tehdä varasuunnitelmia, jos haluat palata Suomeen. Niitä ei oole pakko toteuttaa, jos päätätkin jäädä sinne. Teit niin tai näin, varmasti kaipuu ja haikeus iskee. Haikeeta on meilläkin, kun pitää lähteä täältä, mutta toisaalta taas kivaa. Ikinä ei ole täysin hyvin :)

    Toivottavasti lenssu karkaa tiehensä, eikä hätistele sua enempää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Nyt vaan haluaisin päästä tästä flunssasta eroon, en ees pysty ajattelemaan mitään muuta nyt! Toivottavasti ens viikolla olis jo parempi olo ja sit voin vähän suunnitella. :D

      Poista