sunnuntai 13. tammikuuta 2013

"She knew as well as if he had told her, that he was there in order to be where she was."

Toivottavasti kaikilla on ollut onnistunut vuoden alku! Mulla se on sujunut aikalailla stressin merkeissä koska Lontoon muutto lähenee lähenemistään ja ihan kamalasti on ollut ja on edelleenkin hoidettavaa! Kämpän tosiaan olen saanut jo melkein kokonaan tyhjäksi, töistä on irtisanouduttu ja oon käynyt Kelalla täyttelemässä Suomesta poismuutto- lappusia. Kalenterin to do-listassa riittää vielä tekemistä, mutta onneksi mulla on koko loppuajalle selvillä nyt työvuorot ja aikataulu, joten uskon että kaikki järjestyy hyvin kunhan en (tyypillisesti) jätä vain mitään viimeisille hetkille.

Käytiin tänään Nellin kanssa katsomassa Anna Karenina ja vaikka tiesin tarinan olevan surullinen, lähdin teatterista silti jotenkin erityisen ikävillä fiiliksillä. Elokuva oli kuitenkin mielestäni hyvä ja kivan erikoisesti toteuttu, ja ehkä kun pääsen traumoistani eroon voisin vielä lukaista kirjankin tämän vuoden puolella. Onneksi en ollut elokuvissa kuitenkaan yksin, ja leffan jälkeen käytiin vielä parilla viinilasillisella ja lautapeleilemässä (voiko noin sanoa?) Kalliossa ja oli super hauskaa.



Huomenna alkaa viimeinen (!) yövuoroputki ennen muuttoa, joten siksi yritän tässä nyt valvottaa itseäni mahdollisimman pitkään jotta voisin sitten huomenna päivällä nukkua edes vähän myöhempään. Varastin siis Nellin blogista tälläsen kyselyn, var så god:

1. What song do you listen to when you're feeling down?

Yleensä vellon itsesäälissä ja kuuntelen esimerkiksi repeatilla tätä ihanaa:


2. Do you drink Tea or Coffee?

Oon tee-addikti! Kahvia en edes pysty juomaan, ja teetäkin taitaa mennä joskus vähän liikaa. Juon aina (englantilaisittain!) maidolla ja hunajalla, ja oon vasta viime aikoina oppinut juomaan vihreän teen ilman maitoa, ennen laitoin aina siihenkin.

3.Tell us an embarrassing story.

Haha miksi mä mitään sellasia tässä kertoisin!

4. How many languages can you speak?

Kunnolla vaan kahta: suomea ja englantia. Ruotsi on valitettavan heikko ja vaikka rakastan kieltä tosi paljon, en oo koskaan saanut kunnollista motivaatiota sen sujuvaan oppimiseen.

5. Tell us three fears.

Sosiaaliset tilanteet, puhelimessa puhuminen ja ötökät, etenkin ampiaiset, HYI.

6. What was the last board game you played?

Tänään just pelattiin Kreisi-Aliasta joka oli tosiaan aika kreisiä ja hauskaa.

7. What was the last book you read?

Äääää oon jumittunut nyt Oscar Wilden The Picture of Dorian Grayhin ja yritän vaan saada sen loppuun. Sitä ennen taisin lukea uudelleen Bret Easton Ellisin Less Than Zeron jonka lopetettuani muistin taas miksen halua lukea enää mitään Ellisiltä. Ahdistaa kun vaan ajattelenkaan koko kirjaa..

8. Have you ever walked into a glass door?

No ihan varmasti. Ei tuu nyt yksittäistä tapausta mieleen mutta en epäile niin joskus tapahtuneen.

9. Who's your biggest celebrity crush?

Ihanin ja pitkäaikaisin on lempinäyttelijäni, irlantilainen Cillian Murphy. Oon niin onnellinen että sain kaverini Elisan katsomaan mun kanssa Cillianin uuden leffan Red Lightsin mun kanssa huomenna, sillä se vaikuttaa sellaselta pätkältä joka pelottaisi ihan liikaa yksin katsottuna.



10. Do you believe in marriage?

No, uskon ainakin rakkauteen.

11. What would you do with 1 million dollars?

Voi kuule! Vuokraisin ainakin ensitekijöiksi ihanan asunnon Lontoon keskustasta enkä huolehtisi työn teosta muutamaan vuoteen. Matkustelisin, antaisin hyväntekeväisyyteen ja yrittäisin säästää ja sijoittaa viisaasti.

12. What is one thing you'd like to change/fix?

Muuttaisin Lontoon asuntomarkkinat helpommiksi. Mulla on teidän rahat dammit, antakaa mulle asunto vaikka mulla ei vielä olekaan sitä paikallista työpaikkaa!

13. Post a pic of your lovely face.



14. Name three of your favourite blogs.

Mun lempilempiblogit on mun parhaiden kavereiden blogit, mutta jos niitä ei nyt oteta huomioon niin:

Miss Britannika
Kaikki mitä rakastin
Wish Wish Wish

15. Name three Disney movies that you adore.

POCAHONTAS! Ja sitten hmmmmm varmaan Prinsessa Ruusunen ja Tuhkimo. Mutta Pocahontas on mulle kaikista rakkain, ja sitten toiseksi ihanin olisi Anastasia mutta sehän ei ookaan Disneyn piirretty joten sitä ei kai lasketa. Ihana kuitenkin!

16. When's your birthday?

14.06.1989

17. What do you aspire to be?

En oo keksinyt vielä. Onnellinen.

18. Do you play/watch sport?

Tykkään tanssia! Se on oikeestaan ainut mitä tykkään sekä tehdä itse että katsoa. Oon vähän liian epäurheilullinen.

19. What's your favourite colour?

Punainen.

24. What is your favourite animal?

Kisut! ♥


In English // We went to see Anna Karenina with Nelli today and it was sooo sad but really good anyway. After the movie we went to play Alias to a bar in Kallio with Mia and Aida and had a couple of glasses of wine, it was super fun. Not long 'til I move to London now, eeks!

4 kommenttia:

  1. mun lemppari nolo stoori on se, ku esitettiin muslimimummoja erään ihastuksen ikkunan alla : DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD <3 se on kyl varmaan aika listan kärkipäässä........

      Poista