torstai 6. kesäkuuta 2013

mieli onnenviipaleina, jarruttaa ei voi

Varastin Nelliltä tälläsen koska rakastan kyselyitä! Kuvituksena käytin pari viikkoa sitten Brightonin reissulta otettuja kesäkuvia koska oon nyt ihan kesäfiiliksissä! Paitsi että allergiat yrittää saada mun innostusta laantumaan mutta EI ONNISTU! Pidän vaikka sisälläkin aurinkolaseja piilottaakseni nää punasilmät mutta kesää en aio pakoilla nököttämällä vaan sisällä. Sitä paitsi näyttää ne oireet ihan tarpeeksi hyvin tännekin yltää joten... Anyway, aloittakaamme!

☾: post photo of yourself


☼ : tell 5 things about your best friend helena
- on melkeen yhtä sählä kun minä
- on ihanan urheilullinen ja inspiroi muakin käymään vähän enemmän lenkeillä
- on loistava matkakumppani ja ollaan oltu mm. mallorcalla, roomassa, lontoossa ja pariisissa
- on yksi ainoista ihmisistä joiden kanssa osaan oikeasti puhua puhelimessa ja meillä onkin maratonpuheluita yleensä ainakin kerran viikossa
- sillä raukalla on keliakia mutta sen ansioista ollaan löydetty ihania gluteenittomia reseptejä ja mäkin oon alottanut terveellisemmät elämäntavat

nelli
- rakastaa pocahontasta yhtä paljon kun minä ja sillä on ihana inkkaritatuointi käsivarressa
- on tosi hyvä kirjoittaja ja ootan aina innoissaan sen blogipostauksia ja kilometrimaileja
- on myös ärsyttävän hyvä piirtämään ja saakin joskus piirtää mun tatuoinnin kun sellasen vielä joku päivä otan
- on myös ihanaa matkaseuraa ja meillä on ollut eeppisiä reissuja esimerkiksi kyproksella ja tukholmassa. toivottavasti mennään vielä joku päivä jonnekin uuteen paikkaan!
- on melkeen ihan oikea aikuinen koska se asuu POJAN kanssa ja sillä on ihania omia lemmikkejäkin (kisut ♥)



✌: share 5 things that you really want

1. hyviä tyttökavereita täällä lontoossa
2. päästä eroon tästä "mitä teen elämälläni"-kriisistä
3. ikuisen kesän ja auringonpaisteen
4. isomman ja mukavamman sängyn
5. mahdollisuuden päästä käyttämään ihania uusia kenkiäni tänä viikonloppuna

☮ : share 5 favourite movies

1. The Virgin Suicides (tällä elokuvalla on muuten yks hienoimmista trailereista ikinä)
2. Marie Antoinette
3. Mean Girls
4. Bridget Jones' Diary
5. Legally Blonde



❂ : share 5 favourite foods

1. Tortillat
2. PIZZA
3. Nachot
4. Kanasalaatti
5. Voinko sanoa vaan Halloumi? Ja juusto yleensäkin

☪ share 5 favourite celebrities

Lempparijulkkis on ehdottomasti Jennifer Lawrence, se on maailman symppiksimmän olonen tyttö ja tasan sellanen minkälainen mäkin olisin jos olisin jostain syystä julkimo.



Muita lemppareita on Emma Stone, Troian Bellisario, Beyonce ja Kristen Bell. Girl power!

❀ : share favourite thing you do when you get bored

1. Meen kävelylle
2. Liityn uusille nettisivuille (rakastan profiilien täyttämistä!!)
3. Mahdollisesti kirjoitan blogiin (yleensä oon liian laiska)
4. Suunnittelen/stressaan tulevaisuutta
5. Teen listoja



♡ : share 5 favourite songs

1. Jeff Buckley - Grace
2. Nina Persson & Primary 1 - The Blues
3. Interpol - The New
4. Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
5. Arcade Fire - Ready to Start

❁: share 5 favourite blogs

1. Linn Wiberg
2. Britannika
3. Kaikki mitä rakastin
4. Little blog of horrors
5. Kotirouva Lontoossa



✓: tell 5 facts about yourself

1. Oon maailman sählin ihminen. Yleensä se on ihan ok ja osaan nauraa itselleni mutta joskus toivoisin että ihmiset vois nähdä mut vähän jonain muunakin kun tälläsenä. Ja en tajuu miten mulle vaan aina käy kaikkea?! Aina se ihan oikeesti ei oo mun vika, veikkaan vähän että oon kirottu.
2. Lempivuodenaika on ehdottomasti kesä. Uskomatonta miten lämpimät ja aurinkoiset päivät voi vaikuttaa mielialaan niin paljon.
3. En pystyisi elää ilman musiikkia. Kuuntelen musiikkia jatkuvasti ja pistän ainoastaan sen poikki silloin kun menen nukkumaan. Metromatkat on täyttä tuskaa jos ipodista on loppunut akku.
4. Oon hulluna kenkiin! Vaateshoppailusta en niinkään tykkää koska tulee aina kauhee vartaloahdistus mutta kengät on aina kivoja ja sopivia. Ostin maailman ihanimmat korkkarit taas edellispäivänä ja toivon että keksin lauantaille jotain että pääsen käyttämään niitä.
5. Oon miettinyt viime aikoina hirveesti mitä haluaisin tehdä "isona" ja jotenkin jatkuvasti tulee mieleen se että haluaisin jollain tapaa tehdä osani ja auttaa lapsia joita kohdellaan huonosti. Oon jo pidempään miettinyt sosiaalityöntekijää mutta en ole ihan varma että olisinko liian tunteellinen siihen työhön. Oon siis tullut siihen tulokseen että paras asia kaikkien kannalta olisi että voittaisin lotossa ja voisin antaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen! Lottoamaan siis -->

♧ : share 5 facts about your appearance

1. Mulla on tosi siniset silmät
2. Lapsena mulla oli aika paljon pisamia, etenkin kesäisin, mutta nyt ei enää melkeen yhtään. Se on harmi koska pisamat on musta tosi ihania!
3. Hiukset mulla on yleensä tosi sekaisin koska harvoin jaksan kammata niitä. Mielestäni ne näyttää paremmilta vähän sotkuisina mutta töihin pitäisi kyllä muistaa aina siistiä.
4. En käytä housuja lähes koskaan, ja omistankin vaan yhdet farkut joita lähinnä käytän sillon kun iskee laiskuus enkä keksi mitään muuta.
5. Käytän sekä arkena että juhlani punaista huulipunaa, en oikeen osaa enää olla ilman. Paitsi kesällä iskee aina välillä tarve käyttää vaaleampia sävyjä mutta yleensä pysyttelen punaisessa.

♒ : share about your crush

En oo ihan varma että onko sellasta nyt. Pitää vähän vielä kattoa!

☀ : something that made me smile today

Lempityökaverini Andres nauratti ja piristi mua tänään kun olin ollut huonolla tuulella melkein koko päivän.

In English: Random questions and answers, only in Finnish, sorry :(

10 kommenttia:

  1. Ihana kuva toi toiseks alin.

    Äitinä olen kyllä sitä mieltä, että olet liian tunteellinen. Tosin kai sitä suhtautumistakin voi opetella ja tehdä siitä ammattimaisen. Ja paatua!

    Muista kammata hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha saattaa olla totta. Mut en halua paatua!! Voitko äitinä myös keksiä mulle unelma-ammatin?

      Okei!

      Poista
    2. Siihen nähden, että olen kohta 50-vuotias ja en edelleen tiedä, miksi haluan isona (tai tiedän, haluan tietokirjalijaksi, mutta miten sellaiseksi pääsee, sitä en tiedä), voi olla vähän vaikea muitakaan opastaa :)

      Oletko muuten lukenut niitä pääsykoekirjoja, joita Kaija lähetti. Miltä ne vaikuttaa?

      Poista
    3. Hahaa vielä on siis aikaa! Joo oon lukenut, vaikuttaa oikeesti mielenkiintoselta! Vasta toista aloittanut mutta kiinnostaa kyllä :)

      Poista
  2. Paras tulevaisuudensuunnitelma on nimenomaan voittaa lotossa. Se on munkin suunnitelma. Sitä odotellessa teen vaan jotain aikani kuluks. Musta tuntuu itseasiassa hassulta että mulla on jo ammatti mutta en silti tiedä miksi haluan isona...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo todellakin! Jep sama, tästäei kyllä kerrottu ala-asteella. Luulin aina että sit "isona" aka viimeistään nyt olisin jo ihan valmis.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. LUPAAN TALLA VIIKOLLA! Tiian oon maailman huonoin!

      Poista