tiistai 20. elokuuta 2013

Onnellisuusprojekti

Oho, kulunut taas pari kuukautta viime kirjoituskerrasta! Tästäkään postista ei tule pitkä, eikä nämä kuvat liity aiheeseen juuri mitenkään, mutta koska olen halunnut päästä käyttämään niitä niin päätin kuvittaa tämän postauksen niillä. Kuvat on otettu kesäkuussa Kasabianin keikalta, joka muuten oli yksi parhaista keikoista joilla olen koskaan ollut. Ah, oon edelleen ihan fiiliksissä kun vaan ajattelinkin koko iltaa!





Anyway, olen lukenut viime viikkoina kirjaa nimeltä The Happiness Project. Siinä kirjoittaja päätti yrittää parantaa elämänsä laatua keksimällä jokaiselle kuukaudelle erilaisia pieniä tavoitteita ja sitten tarkkailla edistävätkö nämä onnellisuutta. Päätin kokeilla itse samaa, sillä olen huomannut aikaisemmin kun olen yrittänyt muuttaa pahoja tapojani tai aloittaa uusia hyviä, yritys on kaatunut siihen että olen varmaan ns. haukannut liian ison palan yhdellä kertaa. Ajattelin siis että jos ottaisin asiat kuukausi kerrallaan ja lisäisin joka kuussa uusia, pienehköjä tavoitteita, ehkä onnistumisprosentti voisi olla suurempi. Ajattelin aloittaa ensimmäisillä tavoitteilla nyt ja yrittää toteuttaa niitä syyskuun loppuun asti ja lisätä uusia lokakuun alussa. Elo- ja syyskuun tavoitteeni ovat:

- Juoda joka aamu herätessäni lasin vettä
- Käydä ainakin kerran viikossa lenkillä, mielellään kolme
- Ulos lähtiessä juoda max. 3 alkoholipitoista juomaa






Wish me luck! Kerron kuukauden päästä miten kävi.

In English: Been reading a book called The Happiness Project and decided to try out a little project of my own as well. My goals for August and September are: drink a glass of water every morning when I wake up, go for a walk at least once a week and when going out not to drink more than 3 alcoholic drinks. Wish me luck! Oh and PS: these pictures have nothing to do with the text, they're just random snaps from the amazing Kasabian concert I went a while back.

3 kommenttia: